Menu

Szukaj na tym blogu

27 stycznia 2016

Pierś z kurczaka w migdałowej panierce na konfiturze z żurawiny.

Hej,
Dziś zapraszam Was na kolejny przepis, tym razem będzie to propozycja na przepyszny obiad. Mianowicie pierś z kurczaka w migdałowej panierce na konfiturze z żurawiny, podana z zapiekanymi czosnkowymi łódeczkami z ziemniaków. Zapraszam dalej :)



Składniki: (2 porcje)
  • 1 podwójna pierś kurczaka
  • sól, pieprz
  • 1 jajo
  • 80 g płatków migdałów
  • 100 g. konfitury z żurawiny błotnej
  • olej kokosowy (lub inny tłuszcz do smażenia)
  • 500 g. ziemniaków (u mnie to były akurat 2)
  • 2 łyżki oliwy
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
Wykonanie:
Ziemniaki obieramy i kroimy w łódeczki. Polewamy oliwą, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, zioła oraz sól i dokładnie mieszamy. Przekładamy na blachę wyłożoną papierem i pieczemy ok. 20 minut w 225C z funkcją termoobieg i grzanie góra+dół. Pierś z kurczaka dzielimy na pół, delikatnie rozbijamy tłuczkiem, odrobinę solimy i pieprzymy, Następnie moczymy je w roztrzepanym jajku i obtaczamy w płatkach migdałowych. Smażymy na patelni na niewielkiej ilości oleju kokosowego lub pieczemy w piekarniku. Na talerzu rozsmarowujemy konfiturę z żurawiny, an której układamy panierowane piersi. Podajemy z pieczonymi ziemniakami. 

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam połączenie czosnku i żurawiny

Przy okazji zapraszam Was na mój Instagram, gdzie znajdziecie jeszcze więcej kulinarnych inspiracji :)

SMACZNEGO :)

35 komentarzy:

  1. Ostatnio jadłam właśnie kurczaka w płatkach migdalowych i to chyba jednak nie są moje smaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeny to musi być pyszne.... aż ślinka cieknie hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda znakomicie ;)pychota

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem połączenia żurawiny z czosnkiem. Jedno i drugie lubię, ale osobno, razem nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie mięsa z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie, ale jeszcze nie jadłam kurczaka w połączeniu z owocami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie, a te ziemniaczki.. MNIAM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie wygląda aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, mniam. Chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tak późno, a ja przez Ciebie zrobiłam się głodna!

    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio często funduję rodzinie mięso z żurawinowym musem swojskiej roboty :)
    Czas spróbować pierś z kurczaka w panierce migdałowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie jem mięsa ale wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Panierka musi być boska :D Mimo, że mięso gości u nas sporadycznie to na takie danie mamy apetyt ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie pyszne danie! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczaka w takiej formie jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa jak smakuje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...