Menu

Szukaj na tym blogu

23 września 2015

Sałatka ze stekiem.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przepisem na pyszną sałatkę. Zapraszam dalej :)


Składniki (1 porcja)
  • 2 garście sałaty (ja użyłam akurat gotowej już porwanej)
  • 1 mały pomidor
  • 1/2 awokado
  • 1/2 średniego ogórka
  • 1 stek (100-150 g.)
  • odrobina oleju do smażenia
  • sól, pieprz
  • przyprawa do mięsa, ja użyłam akurat greckiej do steków
  • sos: 1 łyżeczka oliwy z oliwek, 1 łyżeczka soku z cytryny, sól, pieprz, zioła

Wykonanie:
Mięso przyprawiamy solą, pieprzem i przyprawą do steków, odstawiamy na co najmniej 30 minut. Następnie smażymy na patelni, jak widzicie moje jest zdecydowanie mocno wysmażone, dla niektórych nawet przesmażone, ale ja właśnie takie lubię. Mięso zdejmujemy z patelni i dajemy mu chwilę odpocząć, w tym czasie przygotowujemy warzywa. Sałatę wykładamy na talerz, następnie pokrojone pomidory, awokado i ogórka (tak wiem, że nie powinno się łączyć ogórka z pomidorem, ale co ja poradzę, że mi tak smakują najbardziej). Przygotowujemy sos i polewamy warzywną bazę, na koniec układamy pokrojone mięso.

SMACZNEGO :)

15 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili przeczytałam: sałatka z seksem" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głodnemu chleb na myśli :D

      Usuń
    2. Głodny głodnemu wypomni :D. Co do sałatki, to wygląda bardzo fajnie, chociaż dla mnie bez sałaty :P

      Usuń
    3. Takiego obrotu sprawy to ja się tutaj nie spodziewałam :)
      Bez sałaty, to tam za dużo do jedzenia nie zostaje :)

      Usuń
  2. W końcu przekonałabym mojego faceta do jedzenia sałatek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie, idealny obiad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda obłędnie. W szczególności te kolorowe warzywa mnie przekonują.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za stekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię, byle nie za często :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...