Menu

Szukaj na tym blogu

24 marca 2015

Sałatka z tuńczykiem.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na sałatkę, tym razem w wersji z tuńczykiem. Zapraszam :)

Składniki (na 1 porcję):
  • garść porwanej sałaty
  • 1/4 awokado
  • 1 jajko
  • 4 pomidorki koktajlowe, albo 1 większy
  • 1/3 puszki tuńczyka w sosie własnym
  • oliwa
  • sól, pieprz ziołowy
Wykonanie:
Ugotować jajko. Sałatę wyłożyć na talerz, a na nią pokrojone ogórki, pomidory i awokado oraz tuńczyka. Ugotowane jajko pokroić na ćwiartki i ułożyć na sałacie. Polać łyżką oliwy z oliwek. Posolić oraz popieprzyć. 

W przypadku sałatek z tuńczykiem nie stosuję innych przypraw poza solą i pieprzem, bo sam tuńczyk ma w sobie dużo smaku. 

SMACZNEGO :)

29 komentarzy:

  1. Moje smaki,wypróbuję napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj własnie jadłam taką sałatkę z tuńczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm musi byc pyszna :) Ja bym sypneła trochę ziół prowansalskich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I już wiem co narzeczonemu zrobię na kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo smacznie, wszyskie składniki lubię, chyba muszę sobie zrobić taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka wygląda smakowicie szkoda, jednak że jest w niej tuńczyk, bo nie przepadam za jego smakiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za awokado nigdy nie przepadałam, ale w takiej wersji go jeszcze nie próbowałam :) - trzeba to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie przepadałam za awokado, ale od jakiegoś czasu się przekonałam :)

      Usuń
  9. Kocham tuńczyka, więc zjem każdą sałatkę, która ma go w składzie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również kocham tuńczyka ! :) Ciekawa jestem jego połączenia z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzi za mną taka sałatka!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie sałatki tego typu z łososiem rozchodzą się w trybie natychmiastowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest z tuńczykiem, ale z łososiem też robię podobną :)

      Usuń
  13. ale pyszności! uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna, uwielbiam tunczyka i wszelkie salatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sałatki, z chęcią bym zjadła :-) Dawno już nie jadłam takiej z jajkiem, muszę to nadrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za tuńczykiem, bo zapach mnie odstręcza- ale wyglada pysznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo smakowicie! Ja często robię tego typu sałatki, tylko z jogurtem naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sałatki :) aż chciałabym ją teraz zjeść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...