Menu

Szukaj na tym blogu

12 marca 2015

Chantal, Sessio, Serum do włosów z olejem arganowym.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją Serum do włosów z olejem arganowym marki Chantal. Zapraszam dalej :)



OPAKOWANIE: Plastikowa butelka o pojemności 100 ml. Dzięki temu, że jest przezroczy caly czas widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. Bardzo wygodny aplikator z pompką. 

SKŁAD: Cyclopentasilioxane, Dimethiconol, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 47000, CI 26100.

OD PRODUCENTA: Jedwabiste serum do do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów zniszczonych, matowych i szorstkich. Olejek arganowy obecny w produkcie ma silne działanie odżywcze i rewitalizujące. Tworzy film ochronny wokół włosa, dzięki czemu włosy są wygładzone i łatwo się rozczesują. Przeciwdziała elektryzowaniu się włosów oraz rozdwajaniu końcówek.

ZAPACH: Przyjemny, nie nachalny. 

DZIAŁANIE: Używam go zarówno na mokre włosy, jak i na suche, gdy za mocno się puszą i potrzebują mocniejszego wygładzenia. Serum stosowane na mokre włosy ułatwia ich rozczesywanie, wygładza i sprawia, ze są bardziej podatne na układanie. Plusem jest jeszcze na pewno nabłyszczenie włosów, które od razu wyglądają na zdrowsze. Moje włosy są dość puszące i jednorazowo nakładam 3 pompki. Ilość ta sprawia, ze włosy są gładkie, ale nie przyklapnięte i ulizane. Nie zauważyłam aby obciążał i przyspieszał przetłuszczanie się włosów. Nie wiem czy pomaga w przypadku elektryzowania się włosów, bo z tym nie mam problemów. Często zdarza mi się go łączyć z mleczkiem do włosów b/s Balea i w tym połączeniu równie dobrze się sprawdza. 

WYDAJNOŚĆ: Dość dobra, ale to też zasługa dużej pojemności.

CENA: Opakowanie o pojemności 100 ml. kosztuje w Drogerii Nina 19,19 zł. 

DOSTĘPNOŚĆ: Drogeria Nina , profil Allegro

Przypominam Wam, że robiąc zakupy w Drogerii Nina za min. 50 zł. podacie w uwagach adres do mojego bloga dostaniecie jakiś gratis do zamówienia :)

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, zaznaczam jednak, że nie wpłynęło to na moją opinię. 


Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. ja nie moge wykonczyc mojego olejku khadi do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że dają taką promocję przy polecaniu adresu bloga ;)
    często używam takie serum,różnych firm, szkoda że dostępność jest kiepska bo raczej lubię w sklepie stacjonarnym kosmetyki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie niestety stacjonarnie go nie widziałam, ale czytałam gdzieś, że można je znaleźć w drogerii Jaśmin :)

      Usuń
  4. ja takie olejki zużywam lata xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i najgorsze jest to, że ciągle się nowe dokupuje :P

      Usuń
    2. U mnie dość szybko idą, ale to też dlatego, że używam jednego, a nie kilku na raz :)

      Usuń
    3. ja obecnie mam trzy ;p do starości jakoś zejdą:D

      Usuń
    4. Dasz sobie z nimi radę :)

      Usuń
  5. Mam go w zapasach :D muszę po niego w końcu sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejki wszelkiej maści :) Obecnie mam takie serum do włosów z Marion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie używam olejku arganowego z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym kosmetyku, cena jest nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dodatek oleju arganowego przekreśla to serum niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że moje włosy polubiłyby się z tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po tym, co czytam, wygląda na bardzo fajne, tym bardziej, jeśli pomaga w rozczesywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mieszanki olejowe na włosy :) zawsze mieszam to co mam więc i dla tego znalazłabym zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic tak nie nawilża moich włosów, jak takie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie po nie sięgnę :-) Mam płynną keratynę w sprayu z tej firmy i jestem z niej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach keratyna się niestety nie sprawdza ;/

      Usuń
  15. Nie slyszalam wczesniej o tym serum, fajnie, ze tak dobrze sie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy niezbyt lubią się z olejem arganowym, więc unikam produktów z jego zawartością, a ostatnio z tym ciężko, bo widuję go dosłownie we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda teraz olej arganowy jest wszechobecny :)

      Usuń
  17. ciekawe serum do włosów ja obecnie używam olejku pantene ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być podobny do wszystkich tego typu produktów, na pierwszy rzut oka w składzie mamy silikony i to w głównej mierze one zapewniają lepszy wygląd włosów niż sam olejek arganowy. Oczywiście ma to swój +, bo zabezpieczają włosy przed czynnikami zewn. Mimo wszystko, patrząc na cenę, jeśli miałabym zdecydować się na tego typu produkt, pewnie wybrałabym tańszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że pierwsze skrzypce grają tu silikony, ale moje włosy ich potrzebują :)

      Usuń
  19. Moje włosy nie lubią oleju arganowego, zawsze są po nim szorstkie i niemiłe :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy bardzo lubią olej arganowy. Jako serum, dobrze że ma w składzie silikony, bo zabezpiecza również nasze włoski przed uszkodzeniami. Serum wydaje się być bardzo fajne, super że u Ciebie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już znalazłam swojego ulubieńca w ofercie John'a Friedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszystko do włosów co jest z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie podobne produkty ma wiele innych firm, ale z tej jeszcze nic nie miałam )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy produkt, muszę nad nim się zastanowić, bo moje włosy też się lubią puszyć niestety :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...