Menu

Szukaj na tym blogu

11 listopada 2014

Olejek myjący Naturalis.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją Olejku myjącego do cery naczynkowej z Naturalis. Zapraszam dalej :)





OPAKOWANIE: Proste, charakterystyczne dla kosmetyków ze sklepów z półproduktami. Nie mniej dobrze się sprawdza. 

ZAPACH: Ja wyczuwam jedynie olej słonecznikowy, który jest bazą tego olejku. 

KONSYSTENCJA: Jak to olejek, jest dość tłusty, ale nie jest zbyt gesty. 

DZIAŁANIE:  Olejku używałam do demakijażu, zarówno twarzy jak i oczu. Z obu tych ról wywiązywał się bardzo dobrze, radził sobie ze zmyciem makijażu. Lubię w nim to, że nie ściąga i nie przesusza skóry, więc pewnie polubią go dziewczyny, które mają z tym problem. Jeżeli go dokładnie zmyjemy to nie zostawia mgły na oczach. Nie zapycha. 

WYDAJNOŚĆ: Nie używałam go regularnie, więc starczył mi na długo, ale przy codziennym używaniu nie byłby chyba zbyt wydajny. 

CENA: Opakowanie o pojemności 100 g. kosztuje dokładnie 12,80 zł. 

DOSTĘPNOŚĆ: jedynie w tym sklepie internetowym. 

CZY POLECAM: Warto po niego sięgnąć, ale sama nie wiem, czy będę go znów zamawiać. Pewnie można go sobie samemu zmieszać :)

Lubicie stosować olejki w demakijażu? 

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie olejki,teraz przeważnie robię sobie sama na bazie slp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem za leniwa żeby przyrządzać takie mieszanki, więc zazwyczaj sięgam po gotowce :)

      Usuń
  2. Fajna sprawa dla leniuchów, chociaż ja kiedyś kupiłam olejek myjący z e-naturalnych i bardzo go zmęczyłam. Totalnie mi nie odpowiadał.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji używać tego, o którym piszesz :)

      Usuń
  3. o tak koniecznie musi byc mój! nie jest drogi a to plus :D

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie chodzi mi głowie zmieszanie jakiegoś olejku :D ale muszę coś zużyć z moich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie używałam olejku do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do zmywania makijażu olejkami :)

      Usuń
  6. U mnie w demakijażu królują micele. Nie lubię tłustej warstwy na twarzy ani przez chwilę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek się zmywa więc tłusta warstwa nie zostaje :) Ja do miceli zrobiłam się za leniwa :)

      Usuń
  7. Nigdy nie próbowałam takiej metody demakijażu, ale mnie zaciekawiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamie bym kupiła, możliwe ze tez by była zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek do twarzy, do cery tłustej jaką mam to nie zbyt dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest mieszana w kierunku tłustej z niedoskonałościami na dodatek i dobrze reaguje na olejki w demakijażu :)

      Usuń
  10. Często sama wykonuję tego typu olejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam przyjemnosci go uzywac, ale wyglada ciekawie i cena zachecajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc jestem zbyt staroświecka na demakijaż olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do mojej cery ale wiem komu go polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam cery naczynkowej, więc raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy o nim nie słyszałam, ale wygląda obiecująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Bogu za swoją buzię, jaką mam taką mam ale cera nie stwarza mi wielkich problemów. Ostatni wyprysk miałam chyba pól roku temu, nie borykam się z żadnymi rumieniami ani naczynkami. Mam nadzieje, że tak zostanie i się nie odmieni. Póki co sięgam po zwykłe szeroko dostępne produkty myjące.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba jednak nie mogłabym się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się zgrałyśmy z recenzjami. U mnie dziś też olejek myjący:) Bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nigdy nie miałam olejku myjącego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie stosowałam olejków do demakijażu, ponieważ nie mam problemów z nadmiernie przesuszoną skórą i mam sprawdzone drogeryjne kosmetyki tego typu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam kompletnie, ale mam inne ulubione. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnie też dziś pisałam poniekąd o demakijażu, tego olejku nie znam , ale chętnie poczytam o nim więcej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...