Menu

Szukaj na tym blogu

9 lipca 2013

Korektory mineralne od Amilie Mineral Cosmetics - recenzja.

Hej,
dziś przychodzę do Was z recenzją korektora mineralnego Amilie Mineral Cosmetics.

Korektor doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości cery, takie jak drobne zaczerwienienia, plamy posłoneczne czy cienie pod oczami. Korektory mineralne Amilie zapewniają większe krycie niż podkłady mineralne. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.


Właściwości :
- nie zawiera talku, konserwantów, silikonów, nanocząsteczesteczek, substancji ropopochodnych oraz szkodliwych chemicznych dodatków
- doskonałe krycie bez smug
- posiada właściwości antybakteryjne,
- hamuje powstawanie nowych wyprysków
- nie zatyka porów, skóra może w nim swobodnie oddychać
- odpowiedni dla cery trądzikowej, wrażliwej oraz skłonnej do alergii


Skład :
Mika, Kaolin. Może zawierać: Dwutlenek Tytanu, Tlenek Cynku, Tlenki Żelaza, Ultramaryna.

Korektory występują w 6 odcieniach :
  • Fair
  • Light
  • Medium
  • Light Tan
  • Sunrise - żółty odcień korektora doskonale neutralizuje ciemne, fioletowe cienie pod oczami nadając im świeże, rozświetlone spojrzenie.
  • Pistachio - zielonkawy  odcień korektora doskonale neutralizuje wszelkie, nawet mocne zaczerwienienia, takie jak wypryski czy pęknięte naczynka.


Moja opinia :

  • Bardzo dobrze zakrywa wszelkiego rodzaju niedoskonałości, czy blizny, pod oczami średnio się spisuje. Nie zauważyłam jednak, aby hamował powstawanie nowych niespodzianek. Nie zwalcza ich, ale i nie powoduje większego wysypu. 
  • Wtapia się w podkład (stosowałam go zarówno na podkład mineralny jak i zwykły) i nie odznacza się na twarzy.
  • Nie podkreśla suchych skórek, ani nie zatyka porów.
  • Wymaga utrwalenia pudrem, inaczej w ciągu dnia znika z twarzy.
  • Bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby pokryć niedoskonałości.
  • Atrakcyjna cena - 29 zł za opakowanie o pojemności 4g, które wystarczy na bardzo długo,
  • Niestety mała ilość kolorów do wyboru. Ja początkowo mieszałam odcień fair i light, aby uzyskać pożądany w danym momencie kolor.
  • Pełnowymiarowe produkty mają bardzo wygodne opakowanie, które można zablokować, tak by korektor nie wysypywał się gdy będzie 'latał' po kosmetyczce.

Używałyście może kosmetyków tej firmy, jak się u Was sprawdziły?

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. ja bardzo polubiłam się z różem i podkładem, dzięki ej firmie zdecydowałam się przenieść na minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, ale kusi mnie spróbować. Nie mogę się tylko jakoś przekonać, że taki kosmetyk mineralny wytrzyma na mojej mieszanej cerze cały dzień i zakryje wszystkie niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogłam do tego przekonać, a w niektórych przypadkach kryły o wiele lepiej niż tradycyjne podkłady/korektory :)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do minerałów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie mialam mineralnych kosmetykow, ale bardzo mnie ciekawia i pewnie kiedys sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam tą firmę, jeszcze się na niej nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie póki co produkty tej firmy są kiepskie... ale jeszcze dam im szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam minerałów tej firmy, na razie mam Era Minerals, i muszę powiedzieć, że jest to miłość od pierwszego użycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie próbowałam, ale od jakiegoś czasu zbieram się do zakupu pierwszego mineralnego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam odcień light próbkę i jest ok
    niedługo u mnie rencenzja podkładu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnych minerałków...

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ochotę na jakieś minerały ale najbardziej chciałabym puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O taki korektor to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kuszą mnie minerałki, zwłaszcza korektory :) Na razie zużywam zwykłe korektory (trochę ich jest:/), ale potem szykuje się na Amilie :) Tylko muszę gdzieś nauczyć się aplikować takie kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...