Menu

Szukaj na tym blogu

1 czerwca 2013

Projekt Denko - Maj 2013.

Hej,
dziś przychodzę do Was z kolejnym projektem denko. Na wstępie chciałabym Was od razu przeprosić, że mnie tutaj tak długo nie było :) W czerwcu wszystko wraca do normy i będę na blogu codziennie :)


Kosmetyki do włosów :


Yves Rocher, Płukanka octowa z malin
Mój ulubieniec ostatnich miesięcy :) Wygładza i nabłyszcza włosy, do tego pięknie pachnie :) Recenzja.
Isana, Lakier do włosów 4 
Ostatnio lakierów nie używam za często, ale jeżeli już po nie sięgam to są to lakiery z Rossmana. Dobrze utrwalają włosy, nie sklejają, na promocji można je kupić za ok. 4 zł.



Kosmetyki do twarzy :


Celia, Tonik do twarzy, kolagen + nagietek
Koi skórę i łagodzi podrażnienia. Ma przyjemny zapach. Co można więcej powiedzieć o toniku.
Yves Rocher, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z bławatkiem 
Świetnie zmywa makijaż, nie podrażnia oczu. Nie zauważyłam żeby zostawiał mgłę na oczach. Mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Recenzja
Marion, Płyn micelarny do skóry normalnej i wrażliwej 
Dobrze zmywa makijaż, ale czasem szczypał gdy dostał się do oczu. Recenzja.
AA, Wrażliwa natura 30+, Przeciwzmarszczkowo-nawilżający krem pod oczy
To chyba najgorszy krem pod oczy jakiego używałam. Niestety nie nawilża za dobrze, zauważyłam również, że czasami podrażniał mi skórę wokół oczu. Na pewno do niego nie wrócę. Recenzja.
Yves Rocher, Balsam do ust z masłem karite
Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza usta, ładnie pachnie. 



Kosmetyki do ciała :

Yves Rocher, Żel do mycia rąk Vanilia
Bardzo wygodne i higieniczne opakowanie z pompką. Żel ma przyjemną, gęstą konsystencję, w kontakcie z wodą staje się kremowy. Pięknie pachnie, nie wysusza dłoni. 
Yves Rocher, Nawilżający krem do rąk 
Niestety ani nie pachnie ładnie, ani dobrze nie działa. Dosyć ciężko się wchłania, a i tak skóra nie jest nawilżona. Jedyny plus to chyba wydajność. 
Coty, Beyonce Pulse, Żel pod prysznic
Bardzo mocno perfumowany, zapach czasem nawet duszący. Dobrze się pieni, nie zauważyłam żeby wysuszał skórę. 
Korund - mikrodermabrazja 
Początkowo używałam go do twarzy, ale kompletnie się nie sprawdzał. Zużyłam go do stóp i tutaj dawał radę. Złuszczał martwy naskórek i zostawiał stopy gładkie



Kolorówka :


Avon, ColorTrend, Tusz do rzęs
Ma ciekawą szczoteczkę  w postaci grzebyka, ja miałam kiedyś tusz z taką szczoteczką i byłam z niej wtedy bardzo zadowolona. Jednak ten tusz nie robi nic,kompletnie nie widać go na rzęsach, jedyne co można zauważyć to to że rzęsy są sklejone. Nie polecam zdecydowanie.



Próbki/saszetki :

Yves Rocher, Pastylki musujące do stóp
Jak dla mnie niepotrzebny gadżet. Delikatnie barwią wodę i ładnie pachną lawendą, poza tym nie robią nic.
Acne Killer, Maseczka do twarzy
Całkiem fajna maseczka. Pozwala pozbyć się części zaskórników. Wygładza skórę twarzy. Recenzja
Tołpa, Dermo Face Sebio, Maska-peeling-żel do twarzy
Ja używałam jako maseczki, nałożyłam na skórę i po 15 minutach zmyłam. Gęsta konsystencja sprawia, że nic nam się nie ześlizguje, ani nie spływa z twarzy. Bardzo fajnie matuje, wygładza i "odtłuszcza" skórę. 
Equilibra, Chusteczki oczyszczające do demakijażu twarzy
Świetnie się spisują do demakijażu. Mimo iż są przeznaczone tylko do twarzy użyłam ich również do oczu i poradziły sobie z całym makijażem. Po zmyciu makijażu skóra nie była podrażniona. Chusteczki są odpowiednio nasączone, nie są za suche, ani za mokre. 


Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Sporo :)
    Mam ten krem do rak YR i rzeczywiście zapach nie za ładny. Spodziewałam się czegoś milszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tonik Celii i uważam, że jest to dobry produkt :)
    Gratuluję udanych zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow niezłe denko :) nic z tych rzeczy nie miałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za pomysł jak zużyć korund :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zużyć! mnie ocet yr nie zachwycił, tak samo te kapsułki

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety zgadzam się co do AA, miałam wersję 20+ i kompletna klapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z wersji 20+ byłam zadowolona, ale 30+ nie daje już rady ;/

      Usuń
  7. Sporo tego, ja właśnie zaczynam testować tego micela z Marion

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle :) Bardzo lubię tą płukanką octową z malin :) Reszty raczej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa porządne denko! Zauważyłam ze te majowe denka chyba u wszystkich są jakieś duże takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię tuszów z Avonu. Strasznid sie pogorszyly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedyś miałam kilka i były całkiem dobre

      Usuń
  11. Ładne denko :)
    Ciekawa jestem tej płukanki malinowej :) chociaż mam ocet malinowy z Marion - nie wiem czy to to samo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Mariona nie miałam, ale w zamyśle są podobne, jednak w działaniu ciężko mi powiedzieć :)

      Usuń
  12. Yves Rocher właśnie chce od nich coś zamówić może zaczne od żeli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...